مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

تکنیک های مهندسی کیفیت و حلقه های کنترل کیفیت مهندسی کیفیت

مهندسی کیفیت

مدیریت کیفیت

مدیریت کیفیت یعنی نظارت بر فرآیند ساخت و تولید محصول برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر طراح یا مشتری بوده است. این نظارت از مرحله دریافت و سفارش مواد اولیه تا خدمات پس از فروش را شامل می‌ شود. بدین ترتیب طیف وسیعی از فعالیت ها را شامل می گردد : قابلیت دسترسی، راحتی حمل و نقل، مصرف کم انرژِی ، سهولت آموزش و بکارگیری محصول و همچنین تعمیر و نگهداری و بازیافت را می توان از عوامل کیفیت برشمرد.

جهت شرکت در دوره جامع مهندسی کیفیت کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

آشنایی با ترسیم filled region در نرم افزار Revit

آشنایی با ترسیم filled region در نرم افزار Revit

در این آموزش قصد داریم تا با ترسیم filled region در نرم افزار Revit آشنا شویم. برای این کار ابتدا از طریق مسیر زیر به filled region رفته و بر آن کلیک کنید.

 

revit

 

 

 

برای شرکت در دوره های آموزشی revit کلیک کنید.

 

2- سپس در Modify | Create Filled RegionBoundary tabLine Style panel نوع و سبک خط مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

revit2

3- با استفاده از ابزارهای ترسیمی ، فضای ترسیمی مورد نظر خود را رسم نمایید.

 

برای شرکت در دوره های آموزشی revit کلیک کنید.


  ادامه مطلب ...

تکنیک حذف افراد متحرک در عکاسی از مکان های شلوغ

تکنیک پرکاربرد حذف افراد متحرک در عکس های گرفته شده از مکان های شلوغ

در این آموزش می خواهیم یک تکنیک فوق العاده را به شما آموزش دهیم و این تکنیک حذف افراد و یا قسمت های متحرک در عکس های گرفته شده از مکان های شلوغ هستند. مثلا تصور کنید می خواهید از ایستگاه مترو ، یک میدان شلوغ و یا یک مکان تاریخی شلوغ عکاسی کنید اما جنبندگانی مثل پرندگان ،آدم ها و یا ماشین های در حال حرکت در عکس شما قرار نداشته باشند.

تکنیک

نرم افزار فتوشاپ این امکان را دارد با این منطق که اگر تعداد زیادی عکس به آن داده شود تشخیص دهد جایی که مثلا یک فرد در حال رد شدن است در گذشته چه چیزی بوده است. این سرویس پر طرفدار stack mode است.

برای شرکت در دوره های آموزشی فتوشاپ کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

سیستم های اطلاعاتی در مدیریت mba

گرایش سیستم های اطلاعاتی در مدیریت mba

سیستم های اطلاعاتی را می توان مجموعه ای از عناصر وابسته به هم تعریف کرد که وظیفه ی جمع آوری ، پردازش، ذخیره و توزیع کردن اطلاعات به منظور پشتیبانی از تصمیم سازی و کنترل را در یک سازمان بر عهده دارد. علاوه بر پشتیبانی از تصمیم سازی، هماهنگی و کنترل بخش های مختلف سازمان، یک سیستم اطلاعاتی می تواند به مدیران و کارکنان در تحلیل مشکلات، تجسم بهتر و تصویر کردن موضوعات پیچیده و همچنین در تولید محصولات جدید کمک کند.

سیستم اطلاعات عبارت است از یک سیستم کامل طراحی شده برای تولید، جمع‌آوری، سازماندهی، ذخیره، بازیابی و اشاعه اطلاعات در یک مؤسسه، سازمان یا هر حوزه تعریف شده دیگر از جامعه. سیستم اطلاعات سازمانی یک سیستم اطلاعات برای کار بر روی اطلاعاتی است که به خود سازمان مربوط می‌شوند. اگر سازمانی کار تولید، جمع‌آوری و اشاعه اطلاعات آماری جمعیت کشور را به عهده دارد و برای این وظیفه از یک سیستم‌ اطلاعات استفاده می‌کند این سیستم اطلاعات، یک سیستم اطلاعات سازمانی نیست اما سیستم اطلاعات نیروی انسانی یا سیستم حسابداری این سازمان از جمله سیستم‌های اطلاعات سازمانی آن محسوب می‌شوند. سیستم‌های اطلاعات سازمانی برای سه مورد انجام عملیات، کنترل عملیات، و تصمیم‌گیری در سازمانها استفاده می‌شوند. سیستم‌های اطلاعات سازمانی می‌توانند به صورت دستی یا کامپیوتری یا ترکیبی از دستی و کامپیوتری اجرا شوند.   ادامه مطلب ...

فرآیند برنامه ریزی پروژه و کنترل آن

مدیریت و کنترل و برنامه ریزی پروژه

مدیریت پروژه مجموعه ای از ابزارها و تکنیک هایی است که موجب می شود فعالیت های پروژه بر اساس تقدم و تاخر با کیفیت مورد نظر و با صرف کمترین زمان و هزینه به انجام برسد. زمانی مهمترین مسئله در اجرای یک پروژه تامین مالی آن بود. اما اینک با پیچیده شدن پروژه ها و افزایش تعداد فعالیت های آن، مدیریت صحیح و کارآمد مهمترین عامل در انجام موفقیت آمیز آن هاست. دانش مدیریت پروژه در اجرای این مهم از دو بازوی قدرتمند برنامه ریزی و کنترل پروژه بهره می گیرد.

جهت شرکت در دوره برنامه ریزی پروژه با msp کلیک کنید

برنامه ریزی پروژه 

ادامه مطلب ...