مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

تیم سازی در سازمان ها و عوامل موفقیت آن


تیم سازی

تیم و تیم سازی

ایجاد تیم یک اصطلاح جمعی برای انواع فعالیت های مختلف است که برای ارتقای روابط اجتماعی و تعریف نقش در تیم ها، اغلب شامل وظایف مشترک است. حتی بهترین تیم ها می توانند از تمرینات تیم سازی بهره مند شوند؛ تمرینات یک راه عالی برای بهبود ارتباطات، روحیه، انگیزه، بهره وری، کمک به کارکنان برای درک بهتر یکدیگر و یادگیری در مورد نقاط قوت و ضعف خود هستند. فعالیت های تیم سازی می تواند توسط هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، برای ترویج کار تیمی بهتر در محل کار استفاده شود، و همانطور که بیشتر صاحبان کسب و کار و مدیران می دانیم، کار گروهی بزرگ یکی از عوامل کلیدی موفقیت شرکت است.

اعضای تیم باید یاد بگیرند که چگونه به یکدیگر کمک کنند، به دیگر اعضای تیم کمک کنند تا پتانسیل واقعی خود را تحقق بخشند و محیطی را ایجاد کنند که به همه اجازه می دهد فراتر از محدودیت های خود بیفتد.

جهت شرکت در دوره تیم سازی و کار تیمی کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

حسابداری و اصول حسابدارئ

حسابدارئ

حسابدارئ

حسابداری ضبط سیستماتیک و جامع از معاملات مالی مربوط به یک کسب و کار است و همچنین به روند خلاصه سازی، تجزیه و تحلیل و گزارش این معاملات به سازمان های نظارتی و نهاد های جمع آوری مالی اشاره دارد. حسابداری تقریبا یکی از توابع کلیدی هر کسب و کار است؛ ممکن است توسط حسابدار در شرکت های کوچک یا ادارات مالی و شرکت های بزرگ با ده ها تن از کارکنان مورد استفاده قرار گیرد.

حسابدارئ ضبط معاملات مالی به همراه ذخیره سازی، مرتب سازی، بازیابی، خلاصه سازی و ارائه اطلاعات در گزارش ها و تحلیل های مختلف است. حسابداری حرفه ای است که متشکل از افرادی است که دارای آموزش رسمی برای انجام این وظایف هستند.

یکی از بخش های حسابدارئ تمرکز بر ارائه اطلاعات در قالب صورتهای مالی عمومی (ترازنامه، بیانیه سود، و غیره) به افراد خارج از شرکت است. این گزارش های خارجی باید مطابق با اصول کلی پذیرفته شده حسابداری که اغلب به عنوان GAAP یا GAAP US شناخته می شوند، آماده شوند. این بخش حسابداری به حسابداری مالی اشاره دارد

بخش دیگری از حسابداری مستلزم انطباق با مقررات دولتی مربوط به گزارش مالیات بر درآمد است. امروزه بسیاری از بخش های ضبط، ذخیره سازی و مرتب سازی حسابدارئ در نتیجه پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر به صورت خودکار انجام شده است

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

معرفی نرم افزار کامفار comfar

نرم افزار کامفار

نرم افزار کامفار comfar

کلمه COMFAR اختصار عبارت انگلیسی Computer Model for Feasibility Analaysis and Reporting ( مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری)  میباشد. این برنامه توسط واحد ارزیابی اقتصادی بخش عملیات یونیدو در سال ۱۹۷۹ در نیویورک تهیه و تدوین شده است. مدل اصلی این برنامه با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی پاسکال و C که قریب به ۵۰.۰۰۰ خط (معدل یک کتاب ۲۵۰۰ صفحهای) میشود توسط یک تیم ۷ نفره در مدت یک سال و نیم طراحی شده است.

کامفار یک نرم افزار رایانه ای است که کاربر را قادر می سازد وضعیت مالی و اقتصادی پروژه های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت را شبیه سازی کند. این نرم افزار تجزیه و تحلیل پروژه های صنعتی و غیر صنعتی ، سرمایه گذاری های جدید، بازسازی، گسترش، سرمایه گذاری مشترک و یا پروژه های خصوصی ، را تسهیل می کند.

نسخه اول کامفار (COMFAR) سال 1983 و نسخه 1. 1 آن در نوامبر 1984 به بازار عرضه شد و به دلیل استقبال از آن، نسخه 2 و 2، 1 آن در سال‌های 1986 و 1989 ارائه گردید.

برنامه ریز کسب و کار : کامفار کاربر را قادر می سازد تا تجزیه و تحلیل مالی پروژه های سرمایه گذاری را انجام دهد. ماژول ارزیابی اقتصادی در این محصول گنجانده نشده است.

جهت شرکت در دوره آموزشی نرم افزار کامفار comfar کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

دکوراسیون داخلی و درآمد این حرفه

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

دکوراسیون داخلی به هنر و علم ساخت فضای داخلی زیبایی شناختی و کاربردی برای ساکنان آن اشاره دارد. در حالی که بیرون یک ساختمان گاهی اوقات نیز می تواند در دکوراسیون داخلی گنجانده شود.هر کسی که تا به حال یک خانه یا دفتر تزئین کرده است در طراحی داخلی شرکت کرده است.

دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر ترکیبی است، زیرا به طراحان نیاز دارد تا قطعات مختلف را با هم ترکیب کنند تا شکل شیک را شکل دهند.طراحان دکوراسیون می توانند به مشتریان در تصمیم گیری برای انتخاب سبک، طرح رنگی، خرید مبلمان و لوازم جانبی کمک کنند.

هنگام طراحی یا تزئین خانه، همیشه توجه به جزئیات کوچک مهم است. البته، عناصر دیگر مانند تم رنگ و یا مبلمان بزرگ نیز مهم هستند، اما اغلب جزئیات کوچک است که تفاوت بین یک خانه روشن و سرگرم کننده و خسته کننده را نشان می دهد. چنین جزئیات می تواند به عنوان مثال در بافت و یا رنگ کف و یا در مبلمان و… باشد.

شما می توانید برای مثال بعضی از بالشهای رنگی را روی صندلی اضافه کنید. همچنین می توانید برخی از تصاویر هنری را برای نمایش در دیوارها انتخاب کنید. گل ها نیز در انتخاب دکوراسیون یک انتخاب رایج هستند. در نهایت مهمترین چیزهایی که هنگام تزئین خانه باید مراقب بود ترکیب مواد و نحوه رنگ و بافت با هم باشند.

جهت شرکت در دوره جامع دکوراسیون داخلی کلیک کنید   ادامه مطلب ...

معرفی نرم افزار کنترل پروژه و مدیریت پروژه ها

نرم افزار کنترل پروژه

کنترل پروژه چیست؟

کنترل پروژه فرایندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یک تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه ، زمان و کیفیت در حین اجرای پروژه ، که از ابزار و تکنیکهای خاص خود در انجام این مهم کمک می گیرد . در واقع کنترل ، اجرای دقیق و کامل برنامه تدوین نشده برای پروژه است، بگونه ای که هنگام خروج از برنامه بتوان با تشخیص علل و طرح اقتصادی ترین فعالیتها ، پروژه را به نزدیکترین حالت ممکن در مسیر اولیه و اصلی خود بازگرداند

 

جهت شرکت در دوره کنترل پروژه با پریماورا (Primavera) کلیک کنید 

ادامه مطلب ...