(HSE) از سه کلمه بهداشت، ایمنی، محیط زیست تشکیل شده است.
امروزه فلسفه HSEبا نگرشی نوین به مسائل بهداشت
،ایمنی وزیست محیطی در صنعت ،از اهمیت ویژه ای در توسعه همه جانبه کشور
وپیشرفت ورشد جامعه انسانی برخوردار است . سیاستهای اتخاذ شده در این نگرش
بر اساس اهدافی از جمله ارتقای سطح سلامتی کارکنان ،کاهش آثار نامطلوب صنعت
بر محیط زیست ،افزایش آثار مثبت برصنعت زیست
،افزایش آثارمثبت صنعت بر جامعه ،افزایش ایمنی کارکنان ،تجهیزات وتاسیسات
در مراکز صنعتی ،کاهش حوادث وآسیب های محیط های صنعتی ،به پایین ترین میزان
ممکن از طریق حذف شرایط نا ایمن تعیین شده اند.
نظام مدیریت فراگیر HSEبا ایجاد بستر فرهنگی به تبیین تاثیر متقابل عوامل بهداشت
،ایمنی ومحیط زیست پرداخته واز این روش نواقص ،مخاطرات بالقوه ،حوادث
ومشکلات را مورد ارزیابی قرارداده وروشهای مبتنی بر پیشگیری را ارائه می
دهد .
نرم افزار فتوشاپ برای کاربرانی که از آن استفاده می کنند قابلیت تعیین فضای کاربری را دارد. این قابلیت نرم افزاری سبب می شود تا کاربر بتواند با توجه به فعالیت های مورد نظرش محیطفتوشاپ را به محیطی اختصاصی برای خود تبدیل نماید . برای انجام این کار کافیست پس از ورود به نرم افزار فتوشاپاز منوی window زیر منوی workspace انتخاب شود.
زیر منویworkspace
به مثابه یک نوع هزینه اجتماعی است که آحاد یک ملت در راستای بهره وری از امکانات و منابع یک کشور موظفند آنرا پرداخت نمایند تا توانائیهای جایگزینی این امکانات و منابع فراهم شود.مالیات در واقع انتقال بخشی از درآمدهای جامعه به دولت و یا بخشی از سود فعالیتهای اقتصادی است که نصیب دولت میگردد زیرا ابزار و امکانات دست یابی به درآمد و سودها را دولت فراهم ساختهاست.
نرم افزارphotoshop به چند بخش اصلی تقسیم می شود که شامل menu bar(نوار دستورات)، option bar(نوار اختیارات )، toolbox(جعبه ابزار) است.
نوار دستورات در این نرم افزار شامل 9 گزینه ی اصلی هستند که در هر یک از این گزینه ها دستورات و زیرگزینه هایی برای انجام عملیات ویرایش روی تصاویر وجود دارد که بعضی از آن ها مانند دستورات سایر نرم افزار ها file، edit، view، window و help می باشند. در عین حال گزینه هایی مثل image،D3، select، layer و filtter به طور اختصاصی برای انجام دادن عملیات روی تصاویر ایجاد شده اند .
مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانهای برای بهدستآوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف است.اما بهطور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق میشود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان.
در جوامع صنعتی غربی، به نسبت موجودیت بازار های متعدد بازارهای فروشندگان به بازارهای خریداران تبدیل گردیده است. تغییراتی که در بازار به وقوع پیوسته، باعث ایجاد دیدگاه های مختلف و تغییر اولویت ها گردیده و اهمیت بخش بازاریابی را نسبت به فعالیت بخش تولید بالا برده است درهمین راستا در این مطلب توضیحاتی مؤثری در ارتباط با مدیریت بازاریابی ارائه شده است.