مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

رفتارسازمانی چیست؟

رفتارسازمانی

رفتارسازمانی

چرا مردم در یک محیط سازمانی به روش خاصی رفتار می کنند؟ عوامل موثر بر عملکرد شغلی، تعامل کارکنان، تعهد شغلی، رهبری و سبک های مدیریتی چیست؟ افراد برای این دهه ها این موضوع سازمانی (OB) مطالعه نحوه ارتباط افراد درون گروه است. به طور معمول این مطالعه در تلاش برای ایجاد سازمان های کارآمد کسب و کار است. ایده مرکزی مطالعه رفتار سازمانی این است که یک رویکرد علمی میتواند برای مدیریت کارگران استفاده شود. نظریه های رفتاری سازمانی برای اهداف منابع انسانی برای به حداکثر رساندن خروجی از اعضای گروه های مختلف استفاده می شود.

تعریف رفتار

مجموعه عقاید، اعمال، باورها و طرز تلقیات یک فرد را رفتار می گویند. از نظر رفتار گرایان که از بعد مکانیکی به انسان نگاه می کنند:

– انسان را از طریق رفتار باید شناخت.

– منشا رفتار محرک ها هستند.

– محرک ها محیطی هستند.

جهت شرکت در دوره رفتار سازمانی کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

مدیریت دانش در سازمان

مدیریت دانش در سازمان

 مدیریت دانش

مدیریت دانش (KM) یک مفهوم و یک اصطلاح است که تقریبا در حدود دو دهه قبل تقریبا در سال 1990 به وجود آمد. مدیریت دانش (KM) فرآیند ایجاد، به اشتراک گذاری، استفاده و مدیریت دانش و اطلاعات سازمان است که به رویکرد چند رشته ای برای دستیابی به اهداف سازمانی اشاره می کند که بهترین را استفاده از دانش می دانند.

تلاش های مدیریت دانش معمولا بر اهداف سازمانی مانند بهبود عملکرد ، مزیت رقابتی، نوآوری، به اشتراک گذاشتن درس های آموخته شده، ادغام و بهبود مستمر سازمان ها تمرکز می کنند. این تلاشها با یادگیری سازمانی همپوشانی دارد و ممکن است از طریق تمرکز بیشتر بر مدیریت دانش به عنوان یک دارایی استراتژیک و تشویق به اشتراک گذاری دانش متمایز شود. KM توانمندسازی یادگیری سازمانی است.

مدیریت دانش فرایند جذب، توزیع و استفاده موثر از دانش است

 

برای شرکت در دوره ی مدیریت دانش کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

مدیریت تحول سازمان و میزان تحول مورد نظر در آنها

مدیریت تحول سازمان

مدیریت تحول سازمان

مدیریت تحول (به اختصار CM) یک اصطلاح جمعی برای همه روش های آماده سازی و حمایت از افراد، تیم ها و سازمان ها در ایجاد تحول سازمانی است. مدیریت تحول سازمان شامل روش هایی است که تغییر و یا استفاده مجدد از منابع، فرآیند کسب و کار، تخصیص بودجه یا سایر روش های عملیاتی را تغییر می دهد که به طور قابل توجهی یک شرکت یا سازمان را تغییر می دهد.

هنگامی که سازمان شما پروژه ها یا ابتکاراتی را برای بهبود عملکرد، استفاده از فرصت ها یا مسائل کلیدی انجام می دهد، اغلب نیاز به تغییر دارند؛ تغییرات در فرایندها، نقش های کاری، ساختار سازمانی و نوع و کاربرد فناوری. با این حال، در واقع کارکنان سازمان شما هستند که باید در نهایت تغییر شغل خود را انجام دهند. اگر این افراد در انتقال شخصی خود موفق نباشند، اگر آنها روش جدیدی از کار را درک نکنند و یاد بگیرند، ابتکار عمل شکست خواهد خورد. اگر کارکنان تغییرات مورد نیاز ابتکار را پذیرفته و تصویب کنند، نتایج مورد انتظار را ارائه می دهد.

مدیریت تحول سازمان حداقل سه جنبه دارد، از جمله: سازگاری با تغییر، کنترل تغییرات و ایجاد تغییرات.

جهت شرکت در دوره مدیریت تحول در سازمان کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

آموزش php و اهمیت آن

آموزش php

معرفی مختصر PHP

آقای راسموس لردورف برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ برای مدیریت صفحه وب شخصی خود زبان برنامه نویسی php را ایجاد کرد. او این زبان برنامه نویسی را به منظور ایجاد محتوای داینامیک مانند از جمله نمایش تعداد آمار بازدید وب سایتش نوشت

پیش‌ از توسعه زبان‌هایی مانند php اکثر صفحات وب در آن زمان به صورت ایستا بودند و برای اعمال تغییرات در این صفحات نیاز به ویرایش دستی تک تک آن‌ها بود که این امری بسیار طاقت فرسا و سخت به حساب می‌آمد. از این رو  php همانطور که اشاره کردیم به منظور ایجاد وب سایت‌هایی پویاتر که قابلیت تعامل بیشتری با کاربر را دارند، توسعه یافت.

پی اچ پی (مخفف PHP: Preprocessor Hypertext) یک زبان برنامه نویسی متن باز که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و مخصوصا برای توسعه وب مناسب است و می تواند به HTML تعبیه شود.

بهترین چیز در استفاده از پی اچ پی این است که برای تازه واردین بسیار ساده است، اما ویژگی های پیشرفته ای را برای یک برنامه نویس حرفه ای ارائه می دهد

پی اچ پی را می توان در تمام سیستم عامل های اصلی، از جمله لینوکس، بسیاری از انواع یونیکس (از جمله HP-UX، Solaris و OpenBSD)، مایکروسافت ویندوز، سیستم عامل مک ایکس، OS RISC و استفاده کرد. پی اچ پی امروزه پشتیبانی بسیاری از سرورهای وب شامل Apache، IIS و بسیاری دیگر را نیز بر عهده دارد.

جهت شرکت در دوره آموزش php کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

دوره mba چیست ؟

دوره mba

 

دوره MBA

مدرک و دوره MBA در اوایل قرن بیستم زمانی که کشورها صنعتی شدند و شرکت ها به دنبال روش های علمی برای مدیریت بود، در ایالات متحده آغاز شد . دوره MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر تحصیل کرده‌اند. به همین علت، عموم مخاطبان دوره MBA، تحصیلات اصلی خود را در حوزه‌های دیگر گذرانده و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود، این رشته را به صورت دانشگاهی یا در قالب دوره MBA آزاد دنبال می‌کنند.

هدف اصلی MBA تبدیل دانش صرف مدیریتی به مهارت کاربردی و اجرایی مدیریت است. در طی دوره های تحصیل MBA دانش پذیران با استفاده از دانش مدیریت درصدد حل مسائل و برطرف کردن چالش های مدیریتی واقعی بر می آیند. MBA مدیریت کاربردی برای کسانی است که میخواهند از علم مدیریت برای بهبود شرایط کسب و کار خود و یا ارائه مشاوره و خدمات مدیریتی به دیگر کسب و کارها استفاده کنند.

جهت شرکت در دوره آموزشی مدیریت mbaکلیک کنید 

ادامه مطلب ...