مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

مرکز آموزش مجازی رایتک

مرکز آموزش مجازی رایتک مجری برگزاری دوره های غیرحضوری با مدرک رسمی از وزارت علوم

اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ارتباط با مشتری crm

اجرای CRM، امضای سند موفقیت سازمان شماست

همه سازمان ها و شرکت های موفق روز دنیا برای ارائه بهترین خدمات و فروش محصولاتشان به مشتری نیاز دارند. در این میان آن دسته از سازمان هایی که علاقه مند هستند تا ارتباط های چند جانبه خود را با مشتریانشان حفظ کنند، از یک سیستم نرم افزاری به نام مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM که مخفف کلمه Customer Relationship Management می باشد، بهره می برند.

برای پیاده سازی کردن ارتباط با مشتری crm نکته قابل توجه این است که همه ذینفعان در یک مجموعه به یک درک عمیق و صحیح از آن برسند. فروشندگان، بازاریابان و اشخاص مختلف هر کدام تصور خاصی راجب CRM دارند. در حقیقت آموزش CRM تمامی شبهات را از بین می برد و سود زیادی را با خود به همراه دارد. این آموزش بهبود هایی که در روند کاری ایجاد خواهد شد را برای ذینفعان روشن خواهد ساخت.

جهت شرکت در دوره ی مدیریت ارتباط با مشتری crm کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

بازاریابی چیست؟ مدرک بازاریابی mba

مدرک بازاریابی mba

مفهوم بازاریابی

بازاریابی ، تنها به مفهوم گسترش تقاضا برای محصول نیست.  طبیعت اجتماعی آن از قبیل اعتبار ، سلامت و امنیت محصولات نیز باید خود را در تعریف بازاریابی نشان دهد . بازاریابی عبارت از فعالیت‏های نیروی انسانی است که از طریق تبادل فرایندها به سمت ارضاء نیازها و خواسته ‏ها هدایت شود. یکی از نیازهای ضروری مدیران سازمان ها ، درک و توسعه ی برنامه های بازاریابی برای محصولات و خدماتشان است.

بازاریابی دیجیتالی (Digital Marketing)

بازاریابی محصولات و یا خدمات با استفاده از کانال‌ها و رسانه‌های دیجیتال برای برقراری ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان، دیجیتال مارکتینگ نامیده می‌شود.

در بازاریابی دیجیتالی هدف اصلی این است که از طریق رسانه‌های مختلف دیجیتالی، برندی را ترویج کنیم.

دقت کنید که همه‌ی رسانه‌های دیجیتال، نه فقط رسانه‌های آنلاین. برای مثال بازاریابی از طریق SMS، USSD، تلوزیون، بیلبوردهای الکترونیکی و… جزو بازاریابی دیجیتال هستند ولی هیچکدام‌شان آنلاین نیستند.

جهت شرکت دردوره مدیریت کسب و کار MBAکلیک کنید 

ادامه مطلب ...

دوره مدیریت استراتژیک و اهمیت آن

دوره مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک

به نظر شما چرا بعضی از شرکت‌های بزرگ و موفق در مدت زمان کوتاهی با از دست دادن سهم بزرگی از بازار خود به موقعیتی معمولی و حتی تأسف بار تنزل یافته‌اند و یا چرا بعضی از شرکت‌های کوچک و گمنام به یکباره به جایگاه‌های ممتازی در صحنه رقابت رسیده‌اند؟

چرا برخی از مؤسسات، نوسان‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را به راحتی تحمل نموده و بر آنها غلبه می‌کنند و در مقابل برخی از سازمان‌ها طعم تلخ شکست را چشیده و از ادامه راه باز می‌مانند؟

مدیریت استراتژیک عبارت است از بررسی محیطی (هم محیط خارجی و هم محیط داخلی) تدوین استراتژی، اجرای استراتژی، ارزیابی و کنترل. مدیریت استراتژیک ، رویکردی سیستماتیک برای مشخص کردن و ایجاد تغییرات لازم و اندازه گیری عملکرد سازمانها می باشد که باعث حرکت سازمان برای دستیابی به چشم انداز مورد نظر خود می شود.

فرایند مدیریت استراتژیک به معنای تعیین استراتژی سازمان است. مدیران توسط این فرآیند مجموعه‌ای از استراتژی‌های سازمان را تعریف می‌کنند تا دستیابی به عملکرد بهتری را فراهم کنند.

با نگاهی دقیق به مفهوم مدیریت استراتژیک می‌توان به ضرورت استفاده از آن پی برد. با توجه به تغییرات محیطی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته است و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم بکارگیری برنامه‌ای جامع برای مواجهه با اینگونه مسائل بیشتر از گذشته ملموس می‌شود. این برنامه چیزی جز برنامه استراتژیک نیست

جهت شرکت دردوره مدیریت استراتژیک کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

دوره حسابداری ویژه‌ی بازار کار و اهمیت آن

حسابداری ویژه‌ی بازار کار

آموزش حسابداری ویژه‌ی بازار کار

آموزش‌های حسابداری ویژه‌ی بازار کار دوره‌های بسیار مفید و کارآمد برای افرادی است که می‌خواهند وارد این حرفه شوند. آموزش‌های لازم ویژه‌ی بازار کار یک کارگاه آموزش حسابداری عملی می‌باشد که برای این دسته از افراد طراحی‌شده است.

همان‌طور که میدانید رشته‌ی حسابداری یکی از رشته‌های مهم و پر متقاضی در بازار کار است. تمامی مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و بانک‌ها توانسته‌اند با استفاده از برنامه‌های دقیق حسابداری امور مالی خود را به‌راحتی کنترل کنند و مشکلات و مسائل مالی شرکت‌های خود را تحت کنترل خود درآورند.

در تعاریف و تشخیص ویژگی‌های مبرهن حسابداری می‌توان گفت که فرصت‌ها و دامنه‌ی شغلی این رشته بسیار وسیع و گسترده است و امروزه تمامی محاسبات امور مالی به یاری این سیستم پرکاربرد امکان‌پذیر شده است و درصد خطا و اشتباه در آن‌ها به حداقل ممکن رسیده است. به جرئت می‌توان گفت که میزان بیکاری فارغ‌التحصیلان این رشته بسیار کمتر از رشته‌های دیگر می‌باشد. چون در تمامی محیط بازار کار از مرکزهای دولتی یا شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی برای قسمت امور مالی خود حتماً به یک یا چند نفر حسابدار نیاز دارند تا محاسبات مالی آن‌ها را با دقت و مهارت کافی برسی نماید.

ازاین‌رو سیستم و دانش حسابداری در تمامی این مرکزها و در محیط بازار کار جایگاه خود را به‌عنوان یک شغل لازم و مهم حفظ کرده است و یکی از ارکان مهم سیستم‌ها و مراکز اداری می باشد.

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

دوره ی نحوه ی تهیه ی اظهارنامه مالیاتی

تهیه ی اظهارنامه مالیاتی

دوره ی نحوه ی تهیه ی اظهارنامه مالیاتی

همان‌طور که می‌دانید یکی از پرکاربردترین فعالیت حسابداری برای مشاغل مختلف تهیه ی اظهارنامه مالیاتی است که کارآموزان آموزش نحوه‌ی تهیه‌ی اظهارنامه مالیاتی را به‌طور کامل و دقیق در کلاس‌های آموزشی فرا خواهند گرفت.

اظهارنامه مالیاتی

کارنامه مالی یک سال کاری شرکت‌ها و مؤسسات و یا اشخاص حقیقی که جهت محاسبه‌ی دقیق مالیات به سازمان امور مالی تحویل می‌دهند اظهارنامه‌ی مالیاتی گفته می‌شود. این اظهارنامه مالیاتی هرساله باید توسط این شرکت‌ها و مؤسسات و اشخاص حقیقی به سازمان امور مالی جهت محاسبه‌ی مالیات تحویل داده شود و همه‌ی آن‌ها موظف هستند که تمامی بندهای اظهارنامه را تکمیل کنند.

پس اینجا است که اهمیت تهیه‌ی اظهارنامه مالیاتی نمایان می‌شود و لازم به ذکر است که این فرم از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد و امروزه تمامی مراکزهای دولتی از ادارات و تمامی بانک‌ها گرفته تا شرکت‌های خصوصی و حتی تمامی فروشگاه‌ها برای انجام امور مالیاتی خود به یک یا چند نفر حسابدار اعم از زن و مرد نیازمند هستند. حتی می‌توان گفت در محیط بازار نیز{خارج از شرکت‌های دولتی و خصوصی}حتماً برای تهیه‌ی اظهارنامه‌ی مالیاتی خود به یک حسابداری دقیق و کار بلد نیاز دارند.

برای شرکت دردوره ی نحوه تهیه اظهارنامه مالیاتی کلیک کنید 

ادامه مطلب ...